Alla inlägg den 17 november 2008

Av Emma Danielsson - 17 november 2008 11:27

Ibland förstår jag mej inte på telefon försäljare.

För 2 veckor sedan ringde en försäljare från tele 2 och undrade om jag var interesserad av att skaffa tv4 paketet för bara 69 kr i månaden. Då tackade jag nej, sen upptäckte jag att det var mycket jag ville se på dom kanalerna. Så idag ringde jag upp dom och sa att jag ville ha dom kanalerna. Tuvär vissar det sej att jag inte kan få kanalerna, pågrund av att det inte går att få in dom kanalerna i mitt tvutbud där jag bor.

Men varför försökjte då någon idot sälja det till mej för 2 veckor sedan om jag endå inte kan skaffa det?

Dom är lite snurriga där.

Har även varit med om att en annan för tele 2 försökt sälja canal + kanalerna till mej, och jag upplysser honom om att jag redan har dom kanalerna, med just dom som levrantör.

Dom ska skicka ut en brochyr den dagen dom utökar tvutbydet där jag bor.

Hon jag som jag pratade med var trevlig och testade om det gick att få in iallafall.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards