Alla inlägg under januari 2007

Av Emma Danielsson - 31 januari 2007 00:25

sitter och äter rödvinsmarinerad fläskkotlett.Jag bara älskar det.Köpte fläskkotletter igårSedan blandade jag lite rödvin, olivolja, persiljana, salt och pepper. Sedan fick fläskkotletterna ligga i det i ett dygn. Sedan när man steker dom blir dom jätte möra och goda.Sedan ska dom serveras med hemgjorda klyft potatisFast var lat, och åt kotletten som den var.

Av Emma Danielsson - 30 januari 2007 22:01

Slog mitt rekord, har haft 62 besökare på sidan idag =)

Av Emma Danielsson - 30 januari 2007 11:28

Sitter och lyssna på en av världens bästa låtar:Under ytan, av Uno SvenigssonÄlskar den låtenHar sutit hela morgonen och kolla på Sailer moon. Tycker om gulli gull manga =)Nu ska jag snart iväg och jobba

Av Emma Danielsson - 28 januari 2007 19:10

Har upptäckt att jag är fixerad vid halsdukar. Hittade en underbar halsduk idag, den är mörkt plommonfärgad ca 190 cm lång. Det var halv halva priset på den. Så jag gav bara 37,5 kr för den =)Behövde igentligen ingen halsduk. Men den var så snygg till mina vantar jag fick av pappa i julas.Har några halsdukar sedan innan:En svart i flec (normallång) (e dock ej med på bilden)En vit i flec (normal lång)En mörkblå (normal lång)En tun rosa, gul, grön, blå (normal lång)En vinröd (ca 2,5 m lång)En svart grå (ca 2 m lång)En blå hemstickad (ca 240 cm lång.. jag har stickat den själv)En vit, ljusgrå lovika (ca 3 m lång, jag har stickat den själv)En Randig i rosa, gult, svart och grått (ca 2 meter lång)Men jag älskar halsdukar =). Särskilt långa =)

Av Emma Danielsson - 28 januari 2007 13:21

Har sovit hoss mormor sedan i fredagskväll. Min bror var också där. Vi satt och kollade på film ihop igår. Vi är perfeckt filmkompisar =). Så fårt det blir en pinsam scen så måste både han och jag blunda, eller kolla åt ett annat hål. Verken han eller jag klara se när dom gör bort sej ordentligt =) (även om man sett filmen 100 gånger innan, klarar man endå inte av att se det).Så vi satt och garvade och bundade hela tiden =). Fast han skrattar högre än jag =)Idag Sov jag länge, det var jätte skönt. Sedan borstade jag en av mormors katter.Lurven låg och bara njöt när jag borstade hennes tjocka långa päls. Fast hon var lite sur när jag tog bort toverna. Men jag blev snabbt förlåten =)Ska snart åka och handla =)

Av Emma Danielsson - 26 januari 2007 15:33

Det är fullt med snö idag.Det är otroligt vacker, men skulle inte villa gå ut. Det är plusgrader ute, så snön är säker dygn sur. Ska jobba hela kvällen. Mamma kommer och hämta mej vid kl.21 när jag slutar.Skönt det, för skorna blir dygn sura så fort jag går ut. Ska ha på mej gummistövlar nästa vecka, om vådret fotsätterImorgon åker Robin hem. HAr varit och hämtat ut hans biljetter imorse.Han ska bara vara borta några dagar, men kommer sakna honom. Det är tomt hemma, utan honom.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards