Alla inlägg den 6 januari 2007

Av Emma Danielsson - 6 januari 2007 09:49

Av Emma Danielsson - 6 januari 2007 09:44

Min gula Kisse är nästan alltid på busshumör. När han inte sover (det gör han nästan lika mycket)

Av Emma Danielsson - 6 januari 2007 09:18

vacknade upp imorse, hela min hals var täckt av slem. Och jag bara kraxade.Jag har fårt en brakförkylning. Ansiktet svullnade upp som vanligt (brukar se ut som en svullen gris i ansiktet om jag blir odentligt förkyld.Man är lätt ansträngd, det är ju jobbigt att bara andas =/Konstigt nog kunde jag sova inatt. Är jag förkyld brukar jag ha svårt att sova, tuvär brukar även min sambo få svårt att sova då. Jag snarka nämligen i högans sky så fort jag blir förkyld (snarkar aldrig annars).Ska gå iväg och köpa halstabbleter och honung idag. Te med honung ska vara bra vid förkylningar, och jag vill att förkylning ska bort illakvickt.

Av Emma Danielsson - 6 januari 2007 09:17

Hade besök igår. En vän vid namn Hanna, kom och hälsade på. Tuvär skulle hon hem efter 2 timmar. Hon skulle med tåget vid 17.50 hem till umeå. Det det var jätte roligt att hon han komma en stund iallafall =)Hon hade med sin söta hund saffran

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards