Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Emma Danielsson - 18 januari 2007 23:59

Hade 52 besökare på min blogg idag. Mitt reckord =)

Av Emma Danielsson - 18 januari 2007 16:03

Orkade inte lyssna mer på boken fördömd. Lyssnar nu istället på eragon, är inne på cd3. Tycker hitils boken är bätre än filmen. Även om jag gillade filmen =)

Av Emma Danielsson - 18 januari 2007 09:35

Hade en mysitisk dröm inatt.Drömmen bestod av två olicka altenativa dimitioner, samma människor annat liv. I den ena dimisionen, så var jag ihop med robin, men robin hade två andra flickvänner med. Detta visste jag om, och tyckte var helt naturligt. Men så kom ett monster, som kunde ändra skepnad. Så monstret ändra skepnad och ha sex med var och en av robins flickväner. I den andra världen letar jag efter min käraste. Han är försvunnen. I denna värld gömmer sej alla eftersom det springer runt monster och döda människorna. Monsterna är rödliknade kräftmonster i människor storlek. Har dom ihjäl en människa och sedan slickar människan i ansiktet, blir den människan också ett monster. Min käraste spelar något flöjt liknade instrument, som jag hör då och då, när jag letar efter honom.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards