Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Emma Danielsson - 25 januari 2007 13:26

Kollade på ett par gardinner, jag gott och dreglat efter. fick lönelappen idag. Skulle kunna ha råd att köpa dom imorgon. Gick in och kollade på dom. Dom var tillräkligt långa, och ännu finare än jag trott. Bara ett problem =(, Det fanns bara ett par kvar, och jag behöver 3 par i vardagsrummet =(. Och dom kommer inte få in flera. Efter att kollat efter gardinner i flera månader, och inte hitta något. Och när man änltigen har hittat några och har råd. då har dom inte tillräkligt många kvar =(

Av Emma Danielsson - 25 januari 2007 12:55

Ska träffa världens bästa pappa om en stund =)Kom och tänka på vackra ord igår.De vackraste skrivna orden jag fårt är en dikt jag fårt av Robin:Fjorton månader av stillhet och ro tills jag åter vågar lämna mitt ödsliga bo Lämnade min moder, min bror och min syster var trött på att ständigt vara dyster. Senast blev jag utstött, nedbruten och sänkt psykiskt misshandlad, slagen och kränkt. Alla tjejer var luder av det mest kräsna slag men jag ändrade mig efter att ha funderat ett tag. så på perongen efter en halv dags färd väntade hon som skulle bli min värd. Något nervös så vitt jag kunde se men det var som bortblåst runt klockan tre. Jag försökte förgäves hålla känslorna i shackt men över dem har jag inte någon makt. Något förvirrad, ville ej gå på en ny nit fast några månader senare flyttade jag dit. Köpte senare en ring gnistrande och blank en liten uppoffring för att sedan leva pank. Jag kände lycka för första gången i mitt liv var glad att jag vågat ta detta kliv. Men vålnader spökade under en tid och jag kunde inte sova eller få någon frid. Billiga musiker, fester och sprit var minnen som hade hittat hit. Men lugnet kom slutligen efter ett tag liksom en slags oskriven lag. Med allt man kan önska utom möjligen flis har jag äntligen fått mitt efterlängtade första pris. De andra vackraste orden jag fårt, var från min syster, där hon hade hjälpt mej. Så jag skrev ett sms att jag älskade henne, för att hon världens bästa syster. Och tillbaka fick jag ett medelande att jag hade fel, hon var inte världens bästa syster, för det var jag. Enda gången jag sutit i en bil och gråtit, för att jag blivit rörd.Jag är en lycklig människa, har en underbar familj. Världens bästa mamma, pappa, syster och bror. Och är dessutom förlovad med den underbarast killen man kan tänka sej. Jag har verkligen allt =)

oj

Av Emma Danielsson - 25 januari 2007 07:31

Det har varit 30 besökare idag och klockan är inte än 8 =).Folk e morgonpigga.Har precis satt på en tvätt.Men tror jag ska gå och lägga mej och sova under tiden. Känner mej trött.Måste ta en dunch sedan och moppa golvet innan pappa kommer idag.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards