Alla inlägg den 1 januari 2007

Av Emma Danielsson - 1 januari 2007 19:08

RObin har kommit hem =)De hade satt en en buss. därför var han sen.

Av Emma Danielsson - 1 januari 2007 18:54

Är orolig för Robin, Hoppas verkligen han kommer med nästa tåg =/

Av Emma Danielsson - 1 januari 2007 18:41

jaha. Robin har missat ett av tågen. antingen den i karlstad, eller den i jönköping. Har han missat den i jönköping beror det antingen på att bussen dit var mer än 50 min försenad (inte så troligt), eller att han glömt bort tiden i jönköping. Det går inte ringa honom, för han ahr sin mobil avstängd. men han kan även försovit sej och inte kommit med bussen vid kl12 ifrån Karlstad.. jaja, få se när han kommer. Men det hade underlätttat om han satt på telefonen, så jag kan få reda på vad som hänt. så jag har klumpat runt ute på stationen i alvesta och letat efter honom, han kunde ju iallafall ringt. Men det går ju inte ringa om man inte trycker på mobiltelefonen

Av Emma Danielsson - 1 januari 2007 18:16

Vad det blåste ute idag. skulle ta bussen hem idag, och håret bara blåser i hela ansiktet. och det var kolsvart ute. Strömmen hade gått, så inga gatlysen funkade. jag hade en reflex som jag hade på mej för att bussen skulle se mej. men busschaffören var lite gnällig och gav mej en pik, för att jag syndes fördåligt. han menade att jag borde haft en ficklampa, så bilarna skulle se mej. Men det tänkte väll inte jag på att ta med mej, när jag skulle fira nyår igår.



Jippi om 5 min kommer Robin =)

Av Emma Danielsson - 1 januari 2007 18:02

Jag firade nyår med min broder och hans flicka. Evelina var jätte trevlig =). Hon hade bra intressen (hon gillade med manga). och hon var lätt och trevlig att prata med. gillade henne mycket bra.
Vi tre hade jätte trevligt, vi satt och spelade talisman, sen vid kl.24.00 tände vi fyrvärkerier och drack cider, sen kollade vi på film.
På bilden är min broder och hans flicka evelina

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards