Alla inlägg den 16 september 2008

Av Emma Danielsson - 16 september 2008 11:18

Var på 100 år fest i lördags (pappa firade att han fylde 50 år iår och Jane hans fru firades för att hon fyller 50 år iår).


Det var jätte trevligt, fast jag skämdes lite när jag inte kände igen Elika, Hon hade blivit lite äldre (hon var 14 nu och 9 år sist jag såg henne).

Men det var jätte trevligt att träffa alla släktingar. Anna (min syster) och jag buggade endel och det var jätte god mat (potatis gratäng och rostbiff).

Drak inte så mycket (Skulle ju köra hem på söndagen).


 Sen var jag avis på att Johans Emmas hår växer så fort. Önskar att mitt hår var lika dant =(. Brydde mej inte om att räkna points på hela helgen, så jag vågar inte ställa mej på vågen, men ska se till att röra på mej extra mycket denna veckan.


Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards