Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Emma Danielsson - 16 februari 2009 11:08

Måste se om jag kan limma ihop min drake igen. Attila är väldigt nyfiken av sej. Idag välte han ner min drakurna, när han kastade ner den i golvet så gick nacken av. Den är jätte fin urnan, så jag ska se om jag hita Robins lim, sen blir den som ny igen =). Just nu ser urnan rätt dum ut. En jätte fin urna med en halshuggen drake högst upp =(


älskar verkligen mitt wii fit. Har börjat tränna på den en stund varje dag. Det är jätte kul =). Stod över 1 timme igår. idag har jag bara trännat 20 min än så länge. pausar nu, ska tränna lite igen om en stund.

Älskar att rocka rockringar med spelet. Men man är svettig och trött efter bara 6 min rocka rockringar. Men trännar man ska man ju bli svettig =)


Robin lagade tangetbordet igår på vår bärbara. Attila hade roat sej med att plocka bort tangenter.


Var det är mysigt att komma hem från jobbet varje dag och mötas av tre över sociala katter =)

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards