Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Emma Danielsson - 2 mars 2009 17:46

Jag hoppas att The pirate bay åker dit så det smäller om det.

Jag tycker det moral är något fruktansvärt.

Har läst rättegången mot dom. Efterdet blev mina tankar om dom inte bättre. Det jag har imot dom är inte att man kan ladda ner utan deras synsätt på pedofelism, barnporr och mordet i Arboga. Hur kan man stå för att det inte är fel att ladda ner barnporografi och bilder på mordet i Arboga. Och hur kan man starta en sida om att pedofelism inte är fel (det står i rättegång förhandlingarna att en av grundarna till The pirate bay även grundat en sida om att pedofilism inte är fel)

Av Emma Danielsson - 2 mars 2009 07:20





Har tittat på sesång 1 av Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Den är jätte bra.

Tänk var praktiskt det hade varit med en männsklig robort hemma. Som aldrig sover. På nätterna kunde han läsa igenom böker. så han kundde utbilda sej till något vällbetalt. Eftersom jag ägder honom skulle jag ju få lönen =). Sen skulle han kunna städa och diska och tvätta. Är han ivägen skulle man bara kunna ställa in honom i gadroben.

Sen kunde man ju göra honom snygg med. Han skulle precis se ut som Robin fast med alvöron och hår som legolas i sagan om ringen.




Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards