Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Emma Danielsson - 17 juni 2007 16:41

Blod blod och åter blod. Först fick jag mensen för första gången på 5-6 månader. När jag få mens är jag extremt känslig för infektioner.

Och denna dången var inget undantag. Jag har fårt en brak förkylning. Vacknade iförgår med jätte täppt hals. halsen har blivit bätre. men näsan är ultra torr efter allt snörvlande och rinande. Så så jag näsan var skör redan igår morse, och blode lite ibland när jag snör mej. sen fick jag näsblod igår. idag har näsan med varit skör, och komit lite blod när jag snytit mej. Fast nu fick jag ordentlig näsblod, och helt plöstligt blev jag ultra yr och allt snurrade till ordentligt, och grep tag i bordet, för att inte fall omkull. allt var dimmigt ca 30-60 s efter. Antar att jag antingen höll på att svimma eller fick ett blodtrycksfall. otäckt var det iallafall 

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards