Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Emma Danielsson - 18 juni 2007 19:48

Träffade hanna . Har inte träffat henne på ett bra tag. Så det var roligt att ses igen. Hon var hemma ca 2 veckor nu under sommaren.

Fast jag blev lite avis på hennes hår. Hennes hår växer som ogräs, så hon har redan midjelångt Själv har jag samlat man och samlat, och håret växer i slumotien.

Hanna var en ängel =). Hon hjälpte mej med daton, så nu kan jag andvända den till mer än att kolla mail och spela tetris på =) 

Har underbara vänner, men jag är lite dålig på att besöka dom =( , borde lära mej ta tag i livet och träffa dom lite oftare. 

Det var jätte kul att träffa Hanna =). Hon är en underbar människa. 

Sen får jag hoppas mitt hår blir långt någon gång =) 




Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards