Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Emma Danielsson - 15 juni 2008 19:50

Har varit i Värmland hela helgen.

Robins näst älsta syster Linn tog studenten.

Så vi kom dit i fredags och stannade till idag.

Det var jätte trevligt att träffa alla igen =)

Fast det regnade och var mulet hela helgen.

Fast var dom två yngsta syskonen hade växt. Tova är ju snart 11 och Jens 14 (hade inte sett på på över 1 år ).

Fast jag har ätit massa onyttigt. Tycker jag kan göra det när jag är iväg.

Fast jag får endå dåligt samvete när jag kommer hem =(. Ska stå en stund på crosstrainingen idag och lätta på samvetet. Sen får jag tränna ordentligt nästa vecka och sköta mej. Ingen mer snabb mat för Emma, då går jag aldrig ner ivikt.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards