Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Emma Danielsson - 18 juni 2008 10:25

Vad jag stör mej på alla dessa männsikor som ställer sej i busskuren och röker.

Jag har inget imot att folk röker,  men jag tycker inte om att dom utan att bryr sej kan gå in i busskuren och röka på sin cigarett. Alla kanske inte ha lust att bli passiv rökare, och barn ska absolut slippa det. Har varit med någon enstaka gång att någon frågat mej om hon fick röka. Då är det helt oki. Men inte bara att gå in där och röka för glatta livet bland 5 andra människor som inte allt tycker om cigarettrök, det är inte oki. 

Av Emma Danielsson - 18 juni 2008 10:16

Har äntligen fårt mina kjolar nu från La redoute 
Denna gången tog det mycket snabbare. Tog "bara" 3 veckor.Fast jag tycker fortfarande att leveranstiden är lång med tanke på att det går snabbare att få kläderna från USA.

Men Kjolarna var verkligen jätte fina.

Båda passade kanon. Den ena var mönstrad och knälång  

Den andra var brun med lite ränder med turkos .

Behöver igentligen inga mer kläder. men det är svårt att låta bli ibland. 


Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards