Alla inlägg den 11 december 2006

Av Emma Danielsson - 11 december 2006 22:59

Såg Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest , blev arg när jag sett filmen. Folk var så allmänt naiva och korkade.Hur kan Will Turner aceptera att hans fästmö blir kåt på en annan, och sen slutar filmen mned att han reser sej stolt och ska rädda manen som hans fästmå hånglat och är så kär(tänd) i. hallå, skulle min sambo bli tänd på en annan tjej och hångla en massa med henne, skulle jag inte se den tjejen som ett helgon som jag måste beskydda.jaja, vet att det bara är en film. Men budskapet är ju helt puckat. Hångla med någons fästmö, så blir du helgon förklarad sedan, särskilt av det paret.Vilken syn på förhållande har igentligen den manusförfattaren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards