Alla inlägg den 12 december 2006

Av Emma Danielsson - 12 december 2006 00:10

Åter har grannan på förhög musik. det värsta med deras musik är basen, för det är den som dunkar i min lägenhet. ska upp innan kl.6 imorgon. och det går inte sova pågrund av deras sterio. det är andra gången på 1 1/2 vecka jag får huvudverk pågrund av dom, hade migrän till och från i 1 vecka, pågrund av att de sist hade fest med skyhög volym (då slutade de med att jag helt utmattad satt på golvet och grätt med en dunkande huvudverk). Det var tredje gången på snart 5 år min sambo sett mej gråta, det säger väll det mästa =(.Kommer leva på alvedon imorgon, för att kunna fixa jobbet. Fråga är hur länge jag komemr orka jobba, om det fotsätter såhär.klockan är över 12 på natten, en tisdagnatt.. varför kan inte folk lyssna med hörlurar så dags. folk jobbar, låt oss då kunna orka med vårat jobb, utan migrän anfall.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards