Alla inlägg den 27 december 2006

Av Emma Danielsson - 27 december 2006 14:24

Sjukskrev mej idag. var helt slut, när jag vacknade.Sov väldigt illa inatt, vacknade var annan-var tredje timme. vacknade sedan med illa mående och huvudvärk. Är inte specilet förvånad. För 3 veckor sedan, hade jag migrän i en vecka (grannen spelade musik på nätterna och jag började jobba tidigt på mornarna). sen 2 veckor innan jul har jag jobbat massor, samtidigt som man planera julen, resorna osv. när man väll varit ledig , då har man åkt iväg och firat jul. så tuvär upptäckte jag väll idag att jag inte riktigt orkade med det =/.Brukar få migrän och bli dålig i magen osv, om jag inte lyssnar på kroppen utan bara låter den stressa och överanstränga sej ännu mer.Så idag har jag haft ont i hududet hela dagen.

Av Emma Danielsson - 27 december 2006 14:15

igår träffade jag min underbara släkt. passade på att be dom ta en bild på mej och syrran. träffar ju inte henne så ofta. älskar verkligen mina familj och mina vänner.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards