Alla inlägg under juni 2007

Av Emma Danielsson - 9 juni 2007 13:01

Det är verkligen värmt idag, känns som en bastu.

Idag ska jag bara vara slö, tills jag börja jobba i eftermiddag.

Ska snart ta tag i mej och göra en sallad

Av Emma Danielsson - 8 juni 2007 17:56

Har varit i stan idag.

 Körde lite med mamma. Sen åkte vi och badade. På en jätte fin badplats.

Vid 12.15 mötte jag upp Robin vid stationen. Sen gick vi och åt. Sen gick vi och letade i olicka affärer efter ett par snygga badbyxor.

Sen tänkte vi åka och bada på evedal, men såg att sista bussen hem gick 16.45, så vi skulle bara hunnit vara där i 1 timme. Så vi sket idet. Och låg och solade vid växjö sjön i stället och åt glass.

Tuvär brände jag mej =(, fast magen förblev likblek.Brösten ovanför bikinin blev knallröd, ansiktet blev lite rött, armarna lite röda, benen likbleka fötterna bytte lite bruna. 


Av Emma Danielsson - 8 juni 2007 08:55

Vacknade kl.3.30 i morse. Hela rummet var som en bastu. Så jag kunde inte somna om. Så jag öppnade vädringsfönstret mer, tog en mycket kall dusch. Sen kunde jag äntligen somna om. Tycker om att ta en kall dusch om jag är riktigt varm och svettig, man blir så skönt sval igen.


Idag ska jag träffa mamma, sen ska jag och Robin antagligen åka och bada =) 

Av Emma Danielsson - 7 juni 2007 18:51

Har kört idag. Övningskörde med mamma på förmiddagen, vi övade rondeler och körde till rottne. Sen promenerade vi runt växjösjön och några km till, blev väll ca 8 km. Sen gick vi och åt buffy på bibloteket i växjö. jag älskar deras middags buffe. På växjö biblotek har dom ett fik, där dom sarvera kaffe, kakor, bageter och middags buffe. På middags buffin har dom en del kall mat, med färska räkor och olicka sallader osv, som har dom 2 olicka värmrätter. Det är gott där =) Inte så fet mat som det är på vissa ställen.

Sen köte jag två jätte fina tunikor.


Sen körde jag med min bilskolelärare Alem. Vi övade regler i stadstrafik, körde u-sväng i korsningar, backade i runt backkrön i en korsning, backade runt ett backkrön, i en uppförsbacke. Startade i backe  och växlandet. Fast växlandet känns som det går bra. Att starta i backe går också mycket bättre, packera vanligt är inga problem. fast jag kommer inte tillräkligt nära trottoarkanten när jag backa i ett backkrön. U-sväng i korningar var jätte svårt =(, mycket och tänka på där. Det måste jag öva massor på.

Men det känns äntligen som körningen går framot =) 

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards