Alla inlägg den 3 november 2007

Av Emma Danielsson - 3 november 2007 10:51

Robins lille bror Jens har hälsat på 1 vecka här nere i småland.

Så vi har varit i stan 2 dagar. Första gången gick vi på stan ,sen åt vi kinesisk mat, sen åkte vi till samakand.

Andra gången gick vi på en grekis resturang och åt. Sen gick vi till simhallen och badade i äventyrsbadet i några timmar.


Robin följer med upp till Torsby.

Kommer kännas jätte tomt.

Nu har jag ju vant mej vid, en underbar robin hoss mej, och dena veckan var ju även Jens på besök. Och nu ska jag vara helt själv hemma.

Jag hoppas dom får en bra resa.


Nu ska jag slappa innan jag går till jobbet

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards