Alla inlägg den 8 november 2007

Av Emma Danielsson - 8 november 2007 22:18

MIn mage e oki igen =)

Har spyt två kvällar irad, trode jag höll på att bli sjuk. Men nu är det borta. så jag antar att jag ätit något jag inte tålt..


Men idag var det skönt att få behålla maten igen =).

Vet inte vad det var för fel jag hade. måde inte illa utan var bara trött och hade ingen aptit, och spyde upp allt från dagen på kväll. Men jag måde inte illa, det bara kom upp endå.. skumt..

Hade ju inte magsjuka, för då hade jag inte reagerat så. så jag måste haft någon mat som bilivit dåligt hemma.


Men idag, hade jag normal aptit igen och magen var precis som vanligt

Av Emma Danielsson - 8 november 2007 22:08

Håller på att göra engelska läxan.

Ska göra en liten uppsats. Har lagt gramtikbökerna, engleska boken, övningarna , lexicon brevid mig på en stol. Jag är urursel på engelska, så jag måste ha allt det för att lära mig något.

Men nu har en stor söt gul 5kgs katt lagt säg till bekvämt rätt över alla bökerna. Natar att han tyckte jag var lite för osocial mot honom.



ska nog ta en paus och fotsätta kolla på Angel. Har köpt hela serien, nackdelen är när man börja kolla fastnar man =(. Angel är bra, men inte lika bra som buffy.


Saknar min Robin, saknar hans gosiga kramar.

Av Emma Danielsson - 8 november 2007 21:48

Jag har
(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
( ) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål (var bråkig av mig som liten)
(x) rymt hemifrån  (massor av gånger när jag var liten.. var säkert borta i flera timmar=)  )
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(X) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(X) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) jag har skrattat så mkt att jag kräktes
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna

(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit rånad (någon jävel tog min väska på bussen (den låg där nere)
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp.
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt ditt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke

(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan (förmodlingen)
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
(x) förstört en fest
(x ) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( ) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
( ) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar.
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) druckit 30-årig whisky.
( ) varit i Indien
( ) varit med sardiska herdar som hade bazookas
( ) haft gegga upp till midjan i över fem dygn
( ) pissat blod
( ) haft över 39,5 graders feber
( ) blivit kallad för blatte
( ) varit bostadslös
( ) blivit jagad av nazister
(x) gråtit på julen
(x) hatat ett ex
( ) blivit påkörd av en cykel

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards