Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Emma Danielsson - 3 maj 2007 21:01

Har haft en aktiv dag idag.

Jobbade till kl.10 Sen åkte jag cyklade jag raka vägen till chefen. Skulle fylla i en ledighetsansökan. hade tänkt fråga henne, så jag fyller i rätt. Tuvär ringer hennes telefon konstant, så efter 30 min, gav jag upp. Frågade var en ledighetsansökan fanns, fylde i och gav henne. Får ringa imorgon och se så jag fyllt i rätt.

Sen cyklade jag raka vägen till körskolan, skule vara där senast kl.11 Vi åkte till halkbanan.

Kl. 16.45 var jag hemma på körskolan i alvesta igen. Cyklade hem med cyklen. Var hemma i 10 min. Sen åkte vi till min mormor, som fyller år idag.

Och nu är jag hemma igen. Så nu ska jag bara vila resten av kvällen =)

Av Emma Danielsson - 3 maj 2007 21:00

Har bestält lite böker

Jenny, av Jonas Gardell

Vampire game 10

Snow drop 10

 inu yasha 19

Trollrunor del 4 -  Blind måne, av Margit Sandemo

Bergtagen / Skogen har många ögon, av Margit Sandemo


Bara längtar tills bökerna kommer.

Av Emma Danielsson - 3 maj 2007 20:35

Körde halkbana idag.

Körde halkbanan nere i bleckinge (någon ort, 4 mil norr om karlshamn).

Var verkligen assnervös.

Var jätte nervös innan jag körde och när jag körde. Det sladdade rätt rejält när man skulle testa köra 70 km i timmen och bromsa på halka och samtidigt försöka väja undan något hinder. Rätt många gånger bilen tog sladd. Men det gick bra när man skulle anpassa hastigheten själv.

Men jag fixade halkbanan =). Det var så skönt att veta att den var godkänd

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards