Alla inlägg den 31 maj 2007

Av Emma Danielsson - 31 maj 2007 22:31

Såg det mest romantiska par man kunde tänka sej igår.

Jag satt i en buss på väg till tyskland. Tuvär fanns inga platser igämte varandra för mej och Robin, så jag fick sitta gämte en äldre man.


Han hade bokat 3 platser till han och sin fru. Pågrund av att hans fru hade dåliga fötter, hade han bokat en extra plats till henne, så hon kunde vila fötterna.


Påvägen ner till tyskland efter vi åkt färjan till helsingborg, så satt han och masserade hennes fötte, för hon hade så ont i dom. Han var så mån om henne. Dom hade varit gifta i över 35 år, och han utstrålade verkligen kärlek till henne, och han var så mån om henne. Han satt gärna igämte henne, men flyttade till den tredje platsen (gämte mej) lite då och då, så hon kunde vila sinna öma fötter.

Jag tycker det var så otroligt romantiskt gjort.

Vid något tillfälle satt han och masserade hennes fötter, för att dom skulle kännas lite bätre.


Jag och Robin hade det bra i Tyskland, förutom att jag blev sjösjuk och illamående på färjan mellan redeby och Rostock. Kändes ungefär som jag skulle spy.

Nere i Tyskland var vi i 2 timmar och handlade.

Så nu har jag 2 l ren vodka, 6 flasker likör, 2 backar med öl, 1 back med grep loong drink (en greep cider, som är så otroligt god), 24 flaskor alckoläsk, 6 l vin, en flaska absin, och massa godis.


Var jätte trött på hemvägen.

Men det var trevligt att resa, och biligt med, gav bara 380 kr för en dagsresa. Åkte med Be ma resor.i Tyskland handlade vi på Calles

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards