Alla inlägg den 21 april 2009

Av Emma Danielsson - 21 april 2009 17:01

Fick min soda strem idag. Bestälde även två smaker. päron och rödfrukt båda var sockerfri och utan sötningsmedel. Tuvär smakade rödfrukt lite för mycket saft över.

Bestälde den på nätet för det var biligast så =) (även efter portot).



Åkte in till växjö idag. Var ledig hela dagen.

Hittade mer garn till min tröja. Köpte en jätte fint garn i våras och började sticka med. Men eftersom det var dyrt köpte jag bara några garnystan då (tänkte köpa mer av det garnet när jag hade hunnit sticka upp det jag hade). Jag hann sticka båda armarna och endel på kragen (ska ha en stor krage). Sen när jag försökte köpa nytt visade det sej att dom inte ha mer av det garnet för just den nyansen hyar slutat tillvärkas. Detta är en jätte fint garn som skiftar i olivgrönt och gult.

Men jag hittade ett annat garn med nästan exakt samma gröna nyans som i det andra garnet =).

Men det lär ta lite tid innan man hinner bli klar med tröjan..


Mutade mia när jag kom hem från stan idag. Hade köpt en jätte god räksallad på konsum i växjö. Mia är tokig i räkor så hon bara klättra ju på hen hela tiden och förföljer mej och kollar på mej med sina bambi ögon. Men gav katterna lite tonfisk så jag fick äta ifred. (plus att mia fick några räkor, jag brukar falla för hennes bambi ögon)

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards