Alla inlägg den 20 april 2009

Av Emma Danielsson - 20 april 2009 09:22

Har hållt på med min nya diet i en vecka nu.

så här går den till:


Morgon:

1 protein drink (proteinpulver som jag blandar med mjölk)

Mellanmål:

1 Natrielett

Lunch:

Valfri måltid (äter det jag vill)

 Mellanmål:

1 bars

Kvällsmat:

1 Natrielett


Utöver detta ska jag dricka minst 1.5 l vatten. Jag får även äta fri mängd grovt knäckebröd med påläg (dock ej ost)


På fredagarna har jag min fridag.

Men Ska inte äta något godis fören nästa fredag då jag måste bli av med sötsuget.

Hoppade vanligt godis föra fredagen. Men åt en gräddbulle  på dagen och lite nötter på kvällen.

Stälde mej på vågen imorse. Minus 2 kg =). Vet att det bara är första veckan man går ner så bra. Men det känns endå jätte bra =).


Kommer försöka gå minst 10 000 steg om dagen . Lyckades hålla det till i torsdags. Då Dog batteriet i stegräknaren. Så i helgen vet ja ginte hur mycket jag gått.

Men ska se om jag fårt tag på nya batterie imorgon. Så jag kan börja kolla stegen igen.



Har bestält en soda strem. Så snart kan jag dricka massa kolsyrat vatten =)







Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards