Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Emma Danielsson - 12 februari 2007 14:15

älskar min sötise RobinSka int ill stan imorgon och se om jag hitta någon bra present till alla hjärtans dag. Han fick en present förra veckan av mej, men jag kunde inte låta han vänta till alla hjärtans dag. Hittade ett par ass snygga kallingar på kappahl. De var randiga i svart och rött. Fann dom på rean. Sen fann jag en jätte snygg svart tröja i samma affär.Jobba till kl.16.30 imorgon, så jag åker in direkt efter det imrogon. Hoppas jag hitta något =)

Av Emma Danielsson - 12 februari 2007 14:13

Älskar Neime. Kunde inte låta bli att lägga upp serierippen

Av Emma Danielsson - 12 februari 2007 14:06

har precis ätit. Lagade ungsbackad kyckling inlindad med beckon, serverade med mackaroner och ungskokta grönsaker.. mums.. =)Rätt lätt att gör med1 Kycklingfile1/3 packet beckon2 tsk mjukost med smak av feta och soltorkader tomater.2 msk rödvin1 msk olivoljaMan lägger på 2 tsk mjukost på kycklingfilen, sen linda man bara om beckon. Lägger det i en ungsform med valfrtitt blandade grönsaker ex morötter, lök. häller på oljan och vinet.Sen ställer man ungnen på 200 grader, sen är kycklingen i ungen tills kycklingen är genom stekt. Man bara skät ett litet snitt i kycklinen och tittar efter så kycklingen är genomstekt. Det tar ca 1 timmeBlev jätte gott =)

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards