Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Emma Danielsson - 26 februari 2007 17:34

Var ledig hela helgen. Det var jätte skönt.Var yr hela helgen. Hade problem med yrsel från fredag tills igår, helt plötsligt kände man yrsel och illamående. Antar att det beror på att jag sover för lite.Robin åkte hem till Torsby igår.Känns lite tomt i lägenheten utan honom.Bad honom fota mitt hår i lördags, var nyfiken på om det växt något på 1 år. Borde igentligen åka och tränna, men hade ingen ork till det idag. Slutade jobba för en timme sedan. börja jobba igen kl.7 i morgon. Fick ett ryck ihelgen och skulle testa om jag kunde se ut som en bimbofjortis, med tema baby spice. Nu ska jag gå och laga mat: Renskavs wok med stekta nudlar

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards