Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Emma Danielsson - 14 februari 2007 21:09

4 Saker jag älskar mest: Mina syskon Mina föräldrar Min Robin Mina katter4 saker jag hatar mest Falsket Djuplågare Pedofiler George W. Bush4 Största intressen Film Djur Teckna Läsa4 Bästa filmerna jag sett Under ytan Willo Dregon heart Lady och Lufsen4 Bästa serierna Ranma Buffy I my me Candy Cnady4 Bästa serietidningarna Suger suger rune Vallhal Ranmna Alverfolket4 bästa maträtterna Rödvinsmarinerad rostbiff Pitzza Kebab Falafer4 Saker jag hatar att gör/inte kunna göra Stiga upp tidigt på morgonen Ha migrän Frysa När andra spelar för hög musik, får väldigt lätt migrän. Behöver kunna styra över musiken, så jag kan stänga av om huvudet börja verka.

Av Emma Danielsson - 14 februari 2007 20:59

Har en underbar pojkvän..Vi åt en underbar middag. Sedan fick jag en vacker ros av honom, och en hästgosedjur med två hjärtan. Min sötis är totalt underbar =).. jag är så lycklig

Av Emma Danielsson - 14 februari 2007 17:44

Ska fira en underbar alla hjärtans dag med min sötis Robin.Vi ska äta rödvinsmarinerad rosbiff, med klyftpotatis:Marinad:ca 1 dl rödvin1 msk olivoljasalt,pepparLägg rostbiffen i marinad i 1 dygn.Tillaga sedan rostbiffen (ca 500-600 g) i ugnen på 175 grader.Klyftpotatisen:Skär några potatisar i skivorlägg dom i en form.Häll på marinaden , man andvänt till rostbiffensalt och pepparlägg i ugnen i 200 grader till potatisen börja få lite färg.Servera sedanNär vi ätit ska vi mysa och se på film

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards