Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Emma Danielsson - 16 februari 2007 18:42

Vad gör man?Klockan är bara 18.30, grannen har på en vansingit hög volym. Sådär så jag värkan kan sätta på tv, läsa eller lysna på musik, för då kommer ett jätte migrän anfall. eller så hänger jag inte med i vad som händer i det jag ska syselsätta mej med.Men han har ju rätt att spela musik så här dags, klockan är ju inte 22.00Det är en ny granne som flyttat ovanför oss, som började spela musik mitt inatten ibörjan på veckan. Nu spela han ju på dagen. Men jag skulle gärna kolla på film, och önskar kunna höra var de säger på tv. Vad gör man.. Bör man klaga till honom försiktigt.. Svårt =(.. Hade det varit på natten hade jag skrivit ett brev till honom. börja vänja mej vid brev, det hjälpte ju med den andre grannen, kanske skulle det hjälpa med denna med?Har börjat kolla på andra lägenheter. Vill slippa sjukskriva mej pågrund av migrän. Jag klarar inte av kombinationen med ett stressigt jobb och 5-6 timmar sömn per natt. Det slutar ju alltid i migrän för eller senare.Känner mej som husets gnällkärring. Men jag ska börja plugga i höst, så till dess måste jag kunna få lugn och ro, eller flytta härifrån.. Och jag börjar ge upp. Lägenheten är central, underbar, högt till tack, stora fönser och nyrenoverad. Men migrän anfall till och från är inte värt det. Har inte haft lika många migrän anfall som jag har nu sedan jag var barn.. och det är illa =( Förr brukade jag ha migrän ca max 1 gång om året.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards