Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Emma Danielsson - 1 mars 2007 17:43

Är jätte trött och har huvudverk. Har precis varit och köpt öronproppar. Orkar inte med högljud musik längre. Så jag hoppas öronpropparna hjälper. Innan kl.22 har ju grannarna rätt att spela musik. SÅ då klagar jag inte, men får ofta huvudverk då pågrund av ljudnivån.Men har jag öron proppar lösser det nog sej ett tag.Tycker igentligen att öronproppar är fruktansvärt äckligt, men jag föredrar dom hellre än huvudvärken.

Av Emma Danielsson - 1 mars 2007 09:41

Har kännt mej kry idag. Så jag ska ringa och friskanmäla mej idag. Ska även säga att jag kan jobba imorgon om det behövs.

Av Emma Danielsson - 1 mars 2007 09:29

Såg på en film igår kväll:Stay alive Regi: William Brent BellSkådespelare: Samaire Armstrong, Sophia Bush, Jim Bishop, Frankie Muniz m fl.Produktionsår: 2006Åldersgräns: 15 årFilmen handlar om ett par ungdomar som får tag på en piratkopia av ett nytt inte lagligt dataspel. Det dom inte vet är att dö dom i spelet, så dör dom i verkligheten också. När dom börjar spela, måste dom lästa en text. Texten är en förbannelse. När dom väll börjat spela, så går spelet in i verkligheten. När du dött i spelet, dör du på samma sett strax efter i verkligehetenBetyg: 3Kommentar: Filmen var oki. Det var inte specielt otäck. Men meny var snygg, där kunde du trycka på olicka karaktärer, sen kunde du byta tröja och vapen på dom.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards