Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Emma Danielsson - 7 mars 2007 17:47

Träffade mamma idag.Vi trännade i styrketränningshallen en stund, sedan simmade vi ca 25 längder. Sen avslutade vi med att sitta i bubelpoolen. Det var ett lagom tränningspass.Rätt lugnt och skönt.Sen åt jag falafel. Jag älskar verkligen falafer. Äter alltid en extra stor falafel på en rasturang som ligger vid vuxenskolan i växjö. Dom är supper goda och en extra stor falafel går bara på 30 kr.Sen gick jag lite på stan. Hittade ett jätte fint tyg på emmaus. Som jag ska sy en sommarklänning av.Måste se om jag har några öljetter hemma. Vill ha snörning vi bysten. Ska leta efter öljetter hemma imorgon, och sedan ska jag köpa något band. Klänningen kommer att vara skogsgrön med snöring över bysten. Det ska vara skuren precis under bysten.Klännigen ska sluta strax ovanför knäna. Ska klippa till och förbereda den imorgon.Köpte ett lilla fint tyg till en tröja med.Ska se om jag hinner sy klänningen i helgen.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards