Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Emma Danielsson - 5 mars 2007 17:17

Vad gör man när man har lätt att bli yr och illamående. Har haft samma problem för, iallafall yrslen. Har perioer då jag jättelätt bli helt yr lite då och då.Jag har bra blodtryck, bra syn. Så jag vet inte vad beror på. Men perioderna brukar vara mellan några veckor till 1-2 månader.Fundera om illamåendet och yrslen beror på för lite sömn nu. Sover nästan aldrig mer än 6-7 timmar. Kanske borde försöka sova mer.Men vet inte om det beror på det.

Av Emma Danielsson - 5 mars 2007 17:07

Promenerade till Netto med robin för en stund sedan. Var sugen att gå i parken en sväng, men ångrade mej då jag kände att det blåste för mycket. Gillar inte kall blåst.Men det var skönt att röra på sej lite.Köpte en bok om wook. Maträtterna lät jätte goda.Tuvär har jag ingen bra wookpanna. Men jag får testa någon rätt någon dag med min budget wookstekpanna (den ser ut att vara något mitt i mellan).Sen köpte jag biliga ägg och köttfärs.Så nu ska jag göra lasagne. Köpte färdiga kryddblandning till såsen. Köpte någon mexicans variant. Jag gillar att göra lasagne, har provat:Lasagne med grönsaker och röda linserLasagne med spenat platterVegitarisk Lasagne med spenat och tomaterMexicans lasagneVanlig lasagne med ostsåsTycker om alla lasagne jag ätit, även om smaken på dom variera mycket

Av Emma Danielsson - 5 mars 2007 13:45

Idag känns allt härligt.Allt flöt på bra på jobbet. jag slutade radan kl.12När jag gick ut, var det skönt väder ute. Man fick en härlig vårkänsla, när man ser sej omkring, och massa snö är bort. Äntligen, kanske det börja bli vår.Ska lura ut Robin på en promenad om en stund, maså bara ut och njuta av friska luften och början till vår.Ändå är det molningt ute, men endå skönt.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards