Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Emma Danielsson - 3 oktober 2008 07:39

Var och handlade i Växjö igår. Mamma jobbade till kl.16 Så jag lånade bilen så länge.

Fastnade på kupan i över 1 timme.

Köpte en jätte fin skogsgrön tunn uringad tröja förr 25 kr. En svart Lång armad tröja av märket st-martins, cen var svart med röda sömmar och med snygg urringning för 45 kr.

 Sen köpte jag bok 1-6 ur manga serien Oh! My Goddess (med svensk text) för 15 kr st.

Köpte även hela seren av manga serien Crossroad (består av 7 böker, dock var dom på engelska) för 15 kr st.

Sen köpte jag två inbunda böker som en present till Robin.

Köpte Da Vinci Koden och I cirklens mitt, båda av författaren Dan Brown för 15 kr st.

Passade på att handla lite mat också innan jag åkte hem med grejerna.

Väll hemma i Alvesta hämtade jag mina kläder jag får från laredoute. Hade bestält enskogsgrön kofta, en svart stickad tröja med stor krage och underkläder.

Kläderna var jätte fina.

Sen åkte jag in till stan igen och träffade mamma.

Vi gick nere i centrym en stund. Vi hittade ett par jätte sköna waking skor, som jag fick i födelsedags present av mamma. Hon Köpte ett par skor till henne med.

Sen åkte vi till rusta. Där jag gjorde bort mej (läs föra inlägget).

Sen satte vi oss på MCdonals och fikade. Jag tog en glass med chockladsås och mamma en latte och donats.


Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards