Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Emma Danielsson - 28 oktober 2008 21:14

Blev sur på en smålandsposten försäljare idag.

Har premunerat på tidningen i snart 6 månader. Köpte något erbjudande för 6 månader sedan ( de tog 600 kr för 6 månader då).

Nu ringer en försäljare och vill att jag ska fotsätta premunera. Jag tycker att han kan höra av sej igen om det kommer mer erbjudande. Enda svaret jag få är.

Du har inte läst tidningen (säger han med sur röst).

Jag vill inte premunera mer på tidningen.Efter att försäljaren var otrevlig.

Synd att jag inte frågade efter hans namn, då skulle jag maila till smålandsposten och gnälla (och hoppas jag kundee få han sparkad).

Har tackat nej tidigare till smålandsposten, men då har det varit trevliga försäljare som tyckt

- ja, men då hör vi av oss igen (säger dom glatt). men jag tänker fan inte köpa denna jäkla tidningen igen efter att  försäljaren är sur för att jag inte vill fotsätta premunera utan erbjudanden

Av Emma Danielsson - 28 oktober 2008 11:31

Har precis sett dvd filmen:


He`s the Girl


Filmen handla om två grannar. En kille och en tjej. Dom går i samma skola.

Killen är snygg, populär och fotbollsspelare. Tjejen är plugghäst och väldigt smart. En dag när dom är på ett museum med skolan så råkar derar själar byta plats. Så nästa morgon dom vacknar är de i varandras kroppar.


Filmen är väldig förutselbar, men otroligt kul. garvade jätte mycket.

Som en scen:

nell (i Woodys kropp) sitter i skolan och störtbölar i trappan. en lärare kommer fram och frågar:

hur mår du:

Nell svara:

jag tror jag förlorade oskulden igår




Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards