Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Emma Danielsson - 29 oktober 2008 15:28

Är trött idag. Hade svårt att somna igår.

Idag har jag lånat mammas bil, så jag kunde åka och storhandla.

Passade på att gå in en sväng på kupan i Växjö, när jag endå var inärheten.

Kom hem kl.13.30 Sen var det stress. Jag skulle bära in alla matkassar och balen med toapapper. skulle få in allt i frysen (då var jag tvungen att möblera om lite i frysen först, så allt får plats). Sen skulle jag köra tillbaka mammas bil. Ta bussen därifrån till centrum. Bussen var självklart försenad. Men jag han med bussen till Alvesta sedan. Fast jag e trött. ska strax till jobbet.

Ska träffa mamma imorgon. Sen på fredag efter jobbet ska jag bara ängna hela dagen åt att sova

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards