Alla inlägg den 1 december 2008

Av Emma Danielsson - 1 december 2008 23:12

Nu e min hankatt sitt vanliga jag. Han sitter på bordet och kastar omkull allt han ser.

Han var livrädd i helgen.

En av hans hobby var att bita honkatten , för att han tyckte det var kul. Men i fredags hade hon fårt nog. Så antagligen hade hon klippt till han rejält (det syndes inget på honom ytvändigt).

Men han var helt livrädd för mia (hon katten) och han gömde sej mest bakom dushdrapperiet i badrummet hela helgen. Han fick panik bara han råkade komma inärheten av henne.

Mia var så belåten och måde prima.

men nu är allt som valigt. Han vågar lämna badrummet och till och med vågar nosa på mia. Men han har inte vågat bita henne igen.

Av Emma Danielsson - 1 december 2008 23:04

Varför är jag pigg?

Ska jobba imorgon. Så igentligen borde jag gå och lägga mej.

Men kan ha lite svårt att varva ner bland.

Hoppas jag blir sömning om en stund

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards