Alla inlägg den 12 december 2008

Av Emma Danielsson - 12 december 2008 16:33

Sitter med öronproppar och har ont i huvudet.

Är trött. Och en trött emma som kommer hem och blir ännu mer stressad av dunka dunka musik, blir en emma med världes huvudvärk.

Har fårt besked efter blodprover att jag har problem med sköldkörtlen.

undrar om det beror på stress?

isåfall har jag nog inte de besta förutsättningarna då jag vantrivs i lägenheten. Dyrkar min öronproppar och pronaxen (migrän medecin) och jobbar mycket.

När jag jobbast för mycket är jag väldig känslig för ljud. Så min dröm vore att bo i ett hus eller en lägenhet med mycket tysta grannar =). är inte så känslig för hundskällande och barnskrik, så jag hade mycket väll kunnat tänka mej att bo brevid en barnfamilj.

Vet inte riktigt var man ska varfa ner. eftersom jag inte kan varvaner hemma

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards