Alla inlägg den 19 december 2008

Av Emma Danielsson - 19 december 2008 12:47

håller på att städa toan idag.

Har sett på det där städprogramet nyligen.

Jag blir alltid paranoid efter sådana program.

Såi början på december bestämde jag mej för att börja stor städa.

Dock jobba jag mycket. så man hinenr ju inte. sen träffa jag mamma, träffar vänner och klöper julklappar.´Städar lite i taget och sedanser jag till att det som är städat fotsätter se städat ut

har dock inte kommit så långt ännu:

Började första veckan i december

Detta är gjort:


-tvätta alla kuddar och täcken och bädmadrass .de vissade på programet allt äckel som samlas på sådant.

- tvättat kläder som legat länge i förådet

-fönstrena. har tvättat dom och skrurat listena omkring dom. har gjort rent elemneten under dom. och kolalt så det inte finns äckliga fläckar på väggen

 -skåps luckorna i köket

-badrummet, skura toan, handfatten, väggarna, golvet,renagöra avloppet ordentligt (håller på med det idag)


kvar:

- damsuga och skura golvet ordentligt.

-rengöra ugnen

-bära ner massa onödiga saker till förådet




Av Emma Danielsson - 19 december 2008 10:46

Träffade pappa i Tisdags. Han hade gått ner 4 kg.

Det syndes verkligen.Jag tycker han varit jätte duktig =)


Upptäckt nyss att pappa finns med på wikipedia

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards