Alla inlägg den 23 december 2008

Av Emma Danielsson - 23 december 2008 12:21

Denna underbara skivan har jag hemma =).


Det är skönt att sitta och lyssna på vacker musik samtidigt som jag lagar mat =)

Av Emma Danielsson - 23 december 2008 12:01

Jag vill ha en dubbel skiva med Eric Clapton. Ska köpa den efter jul


Av Emma Danielsson - 23 december 2008 11:51

Sitter och lyssnar på helt underbara låtar.

Vill ha en platta med henne.

känns som mina pengar kommer gå åt till plattor efter jul =/

Av Emma Danielsson - 23 december 2008 11:20

imorgon är det julafton.

Jag har inte riktigt kopplat det ännu.

Ska in itll stan och julrushen idag.

Ska handla Robins julklapp.

Sen ikväll ska jag och Robin på bio.

Vi ska kolla på Twillight.


Håller på att laga lite julmat nu.

Julskinkan är precis färdig grilljerad.

Håller på att tillaga revbenen.

Gör än vanligt variant och en lite starkade variant, som är chilimarinerad.

Julköttbullarna är redan färdiga.

Ska stuva lite grönkål någon dag med.

Prinskorven ska jag också steka någon dag.

Vet inte vilken dag jag och robin ska ha julmys.

Ska till mormor imorgon, till farfar på juldagen och mamma på annandag jul. Så vi har väll antagligen llite julmys med julmat på lördag.

Måste handla risgrynsgröt så jag kan göra risalamalta med.

Glömde köpa julmust och peppakaker det måste jag med ha =)

Tycker om att ha någon kväll som bara är min och robins julmys kväll.


Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards