Alla inlägg den 18 december 2008

Av Emma Danielsson - 18 december 2008 10:21

Vad tycker ni om folk som röker vid busshålplatser med massa folk.


Det är helt oki    7 %

Det borde förbjudas    39 %

Dom får gärna röka, men ett par meter bort    39 %

Någon borde slå ner dom jävlarna    8 %

varför skulle dom inte få röka?    7 %


Det var 100 personer som svarade på dena frågan

Av Emma Danielsson - 18 december 2008 09:59

Min fråga behöver bara en röst till. Sedan har jag fårt ihop 100. Då ska jag skriva ner resultatet och byta fråga

Av Emma Danielsson - 18 december 2008 09:53

Jag kan verkligen inte dröma snält om folk i min närhet. När jag sover blir alltid någon jag känner en korkad idiot.

Har drömt om att Robin varit korkad, Han drömt att mamma varit korkad. Och nu är det min broder Johans tur.

Ingen av dessa människor är korkade i verklighen.


Min dröm inatt:


johan hade blivit fångad av massa väsen. Dom hade låst in honom i en fängelsehåla.
Jag och mamma skulle rida dit och rädda honom.
Vi planerade väl. Stälde hästarna på en kulle, väl gömda.

Sen smög vi ner. Vi lyckades befria honom. Men det var ett problem. Johan vägrade springa i dina svarta byxor. Jag och mamma sprang iväg när väsena såg oss. Vi ropade på honom att springa. Men han svarade bara tjurigt:
-Jag kan faktiskt inte springa i dessa byxorna.

Jag och mamma var långt före honom och nästan framma, där vi gömt hästarna.
Sen vacknade jag.
Jag vet inte om Johan blev fångatagen.



Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards