Alla inlägg den 6 december 2008

Av Emma Danielsson - 6 december 2008 12:53

idag har jag gjort bland de elakaste saker jag kan göra mot Mia (min honkatt). Jag var trött så jag la mej och vilade och läste i 1 timme. Mia fick inte följa med in till sängkammaren. vet inte hur många gånger jag hörde krafsande på dörren. hur många gånger hon stod utanför dörren och pep jamade helt förkrossaf.

men hon blev väldigt lycklig när jag vilat färdigt och kom ut till vardagsrummet igen.

Hon är en underbar katt, men ibland e det lite småjobbigt att hon blir förkrossad så fort jag lämna henne en stund.

Samtidigt är det bland det bästa jag gjort i mitt liv, att skaffa katterna. Dom får mej verkligne och känna mej älskad.

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards