Alla inlägg den 10 december 2008

Av Emma Danielsson - 10 december 2008 17:37

är sur på albo hus. Min hyresvärld. Dom kan ju gärna kolla vem som bor vad.

Alla i vårt huss har brevfack vid ingången.

Dom ovanför oss har flyttat ett antal gånger.

Idag upptäckte min sambo att albohus hade tejpat över min namn lapp och satt ditt någon F holmesson (antagligen bor han ovanför oss). Jag hoppas inte jag har missat min post pågrund av det. Ska ringa albo hus imorgon och fråga vad fan han håller på med.

Postfacket neranför mitt är tomt, så antagligen skulle dom väll klistrat på den där. men dom kan väll fan kolla vad dom sätter sina namn lappar.

Det skumma var att Robins lapp är kvar.

Så fram till idag bodde Robin ihop med en annan kille. (jag tog själv bort namnlappen idag)

Presentation

Omröstning

Vad bör man göra åt dess ipod. Som fjortisar spelar skyhögt i bussarna/tågvagnarna?
 Skaffa en lag som förbjuder detta
 Låt dom spela
 Klar dom har rätt att spela hur högt dom vill
 Ha rätt att slå eller stampa sönder deras ipod
 kasta ut dom från bussen/tåget
 slå ner dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards